THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

tisdag 18 november 2008

Gud sikken härlig dag..

Eller inte, regnet öser ner o det är grått o svinkallt...
Jag som ville ut...

Har mest tagit de lugnt idag, än så länge.. Bakat muffins, busat med Lias o så var mamma här på en fika innan hon skulle till frisören. måste med klippa mej. Hon skulle kolla om de fanns någon klipptid till mej då det även passa henne iom att jag behöver barnvakt åt Elias under den halvtimman eller vad det kan ta! Får man se om det blir lugg eller inte.. hmmmm...

Jag var så himla trött igår kväll så det är helt sjukt. Skulle gå upp runt ett i natt för att ge Elias nappen o mina ben höll mej inte uppe, jag bara skönk ihop. Det var hur läskigt som helst. Ska aldrig, aldrig mer bli så trött... Kom iaf upp på benen igen o Elias fick sin napp.. Sen sov vi sött ett tag till...

Sebbe fick sladd på bilen i morse o höll på o krocka, idag ska vinterdäcken på!!!

0 kommentarer: