THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

fredag 21 november 2008

Diskmaskin o skor!

I morgon har jag en diskmaskin i mitt kök och ett par nya skor på mina fötter!!!
Bara för att jag har diskat tills vi fick våran diskmaskin så får jag ett par nya skor av Sebbe och det är jag verkligen värd, jag har stått o gnott med mina händer i hela 3 veckor, han har bara diskat 2 gånger under hela tiden vi bott här. Men jag ska inte låta sur på honom för vi kom överens om att om jag diskar tills maskinen kommer så får jag ett par nya skor. Sååå, det gör inget.

Satte mej vid datorn för en stund sen för att kolla banken, när jag kommer tillbaka in i vardagsrummet så ligger inte Elias kvar på samma plats som han låg på innan utan han har ålat sej fram o runt till sin hoppgunga, duktig kille! Nu gäller det att ha järnkoll på den lille...

Kanske ska tilläga att han ligger nu i sin spjälsäng o sover så ni inte tror jag lämnat han igen...

0 kommentarer: