THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

fredag 7 november 2008

Grått o trist..

Kom nyss hem efter att ha spenderat en hel förmiddag med syster. Var hemma hos henne o fikade lite och sen tog vi en promenad i detta gråa, trista väder. Kom till och med ett par regnstänk på mej o vagnen på vägen hem... skit är de med de!!!
Elias min älskling var superduper nära på att krypa idag, faan va glad man blir så fort han gör något framsteg, är som julafton för ett litet barn..

Ska ta o sätta igång en tvättmaskin, med mörk tvätt (går åt mest här hemma) o sen blir de nog bara att jäsa framför tv:n, måste nog leka en stund med Elias med, hoppgungan låter som en bra idé annars måste jag hoppa med honom i mitt knä o de orkas inte en dag som denna..

Sen kommer Sebbe hem o ska laga mat åt mej, Elin kanske också skulle komma upp o äta iom att Johan skulle på någon årlig jakthelg eller vad hon sa... Blir nog bra..
Nu ska jag sätta igång med de hela..

Fasen, har ju ett mjölkpaket under vagnen, måste verkligen gå o lägga det i kylen så den inte surnar....

1 kommentarer:

London baby! sa...

Gumman du maste ju lagga ut bilder pa ert hus!!!Jag ar jattenyfiken!!:)
Saknar dig!!Massa