THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

lördag 8 november 2008

Dammsugat..

Nu har man dammsugat av lite här hemma, det behövdes.. Iallafall i hallen, var sjukt mycket grus indraget...

Väntar nu på att Sebbe ska komma hem, då blir det väl att fixa iordning lite lunch o sen är det fotboll, Manchester United möter Arsenal.. Rolig match enligt Sebbe, jag får väl bara sitta o hålla med..

Måste kratta löv idag med, det finns det gott om hos oss.. Sen ska jag hitta på något att baka iom att jag, Elin o Eric har bjudit hit pappa för att det är fars dag i morgon.. Får nog bli någon marängtårta tror jag.. Vad ska man äta ikväll föresten??? Sugen på potatisgratäng men vi får se...

Klockan är 12:00 o jag har inte gjort iordning mej ett dugg, vad skönt det kan vara att bara va ibland, utan att tänka på att jag måste göra de o de med mej själv.. Mår lika bra såhär (om jag sitter inne vill jag säga).

Sprang en söt liten katt här utanför nyss o jag tänkte att åååå, vill med ha men tänker jag ett snäpp till så nej du, vi ska inte ha någon katt!!!!!

0 kommentarer: