THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

onsdag 12 november 2008

Helt slut..

Är så jädrans trött så jag knappt kan skriva, hittar liksom inte tangenterna riktigt.
Gick upp klockan 06:00 i morse vilket jag verkligen inte är van vid. Stressa på för att åka in till Nisse o Irene o käka frukost för att sedan åka ner till stan o köpa en tröja till mamma som hon såg i måndags o ångrade att hon inte köpte den och även ett par gråa leggins... Vill med ha dom, svin snygga.. Jaja, i vilket fall som helst så mötte jag Zara på stan o tog en fika/lunch med henne för att sedan vandra upp till öppna förskolan o gå på babyöppet, efter det tog jag o några andra mammor en långpromenad ut till Sebbes jobb o då åkte vi hem..
Nu har man diskat, ätit, gätt (stavas det så? kommer inte på, allt ser fel ut) Elias mat o nattat honom.

Sebbe är på hockey ikväll så man sitter nu själv, därför jag sitter vid datorn nu, annars brukar inte det vara så poppis när han är hemma... Har ju hela dagarna på mej brukar jag få höra...

Tänkte att jag skulle bakat något tills i morgon förmiddag då mamma kommer o fikar men orkar ta mej tusan inte det, det får bli köpebullar eller nåt, om jag nu inte skulle gå upp kl 06:00 i morgon med för att baka, haha, skulle inte tro det...

Soffan, nu kommer jag!!!!!!

0 kommentarer: