THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

torsdag 20 november 2008

Jag har åkt buss!!!!!

Idag har jag åkt buss för första gången med barnvagn!!! Och själv med för den delen. Måste få säga att jag vart hur nervös som helst inför detta ett bra tag nu men det gick riktigt bra!
Elias sov nästan hela vägen in till stan o när han vakna så satt två tanter o beundrade honom som bara den.
Men en sak gjorde mej riktigt pissförbanad.. Jag stod nämligen o spännde fast Elias vagn o honom och skulle precis ta o sätta mej, tror ni inte att det kom en tjurkärring o tog den platsen där man såg vagnen så att jag fick ta en plats där jag satt med ryggen mot vagnen, o hon såg att jag satt o kolla mot vagnen men inte fan flyttade hon på sej, sa inte ett ord, nej då, utan hon satt bara o blängde den saten.
Så ska jag inte bli som tant!!!!!

0 kommentarer: