THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

söndag 9 november 2008

Fars dag...

Vaknade i morse o trodde att jag var dödssjuk.. Mådde piss, men efter en ca 10 minuter när jag väl var uppe blev allt bra o nu har jag bara lite ont i halsen..
När vi åt frukost fick Sebbe en farsdag present av Elias, hmmm eller av mej, jag vet inte. I vilket fall som helst så var det ett kort o 3 par välbehövliga kalsonger, o inga sånna med världens bästa pappa eller nåt sånt utan vanliga fina kalsonger... Kortet fick bli ett sånt pappakort..

Sen vid lunchtid kom Elin o Eric och en 10 minuter efter det kom pappa o helene på fika. Mycket trevligt..
Nu sitter sebbe o eric i soffan o ropar på mej att jag ska komma o sluta skriva en massa skit i bloggen så det är väl lika bra att jag går dit innan de blir ett jäkla liv...

0 kommentarer: