THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

torsdag 13 november 2008

Då var denna dag snart slut...

Gick upp vid 08:00 i morse även fast jag var så trött att jag knappt kunde hålla mina ögonlock öppna.. Väl uppe så åt jag frukost, gjorde mej iordning, fixa iordning Elias o hann även med att baka några muffins o vika tvätt tills klockan 10:00 då mamma, elin o michaela kom hit på en fika..
Dom stanna här tills klockan 13:00 något sånt o efter det så gick jag ner till ica o lite sånt tilssammans med Elin o så tvingade vi mamma att fixa lite kaffe som vi sedan drack hos henne..

Nu kom jag nyss hem, känns skönt. Trött är jag fortfarande, fasen va jag hatar att vara trött, denna årstid tar kål på mej... Hatar mörker o kallt skitväder... Blir helt nere o nästan inget är kul.. Innan jag hade Elias så deppade jag ihop totalt under hösten.. Fan vad dåligt jag mådde då...
Får köpa mej ett ställe i Spanien eller något sånt...

Sebbe kommer inte hem förrens senare ikväll för han skulle fika med någon kompis.. Dummer, han går de fika med på stan men om en annan skulle vilja ta en fika så sägs de bara att "kaffe har vi hemma".. Det är ju inte kaffet som är grejjen liksom....

Hockey ikväll, sänds på canal+ så det blir o hejja på LHC idag :)
Se till o vinn nu!!!!!!!

0 kommentarer: