THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

tisdag 4 november 2008

Gardinstänger o lampor...

Snart kommer mina kära svärföräldrar hit för att hjälpa mej med att fixa lampor o gardinstänger. Mycket snällt av dem, vill ha massor av lampor tills ikväll när man är själv!
Min morgon började inte på bästa sätt, Elias vakna klockan 06:45 o grät som bara den.. Gick inte att få tyst på han så jag fick ta med mej mitt täcke, hans snuttefilt o nappen o vandra ut halvsovandes till soffan, väl där somna vi båda 2 om tills klockan var 08:00, mycket skönt.
Nu ligger han o sover igen. Snoret bara rinner på honom o han är jätte slemmig i halsen så om det inte blivit mycket bättre i morgon får jag ringa bvc o se vad dom säger. Kan ju gå ner till lungorna o sånt skit.. De vill vi inte..
Nu kom Nisse o Irene så nu måste jag gå!!!

0 kommentarer: