THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

onsdag 5 november 2008

Snart hemma...

Nu sitter Sebbe på tåget hem, längatr så mycket efter han..
Jag är sååå jädra trött.. Elias hostade som faan inatt mellan 00:00-04:00. Så fort han fick nappen o somna till började han hosta igen o vaknade.. Sjukt jobbigt.. Hoppas man får sova bättre inatt.. I morgon blir de o gå upp tidigt. Ska åka med Sebbe in till svärföräldrarna när han ska till jobbet för att sedan åka till Karin i föräldragruppen o fika med "mammorna". Vi skulle vara där vid 12 men jag vill inte åka bussen in till stan så jag hänkar på Sebbe istället... Får ju gratisfrukost då med :p

Kom nyss hem från syster, vart ute o gått o efter det vart det en lååång fika med en massa skratt o sånt som bara vi förstår. Mycket trevligt. Kul att få vara nära henne o börja umgås lite oftare. Men så ska hon flytta ut till skogen o dit kommer inte hag utan körkort, o de har jag ju inget o de har inte hon heller än... Hmm..

Nu ska jag förbereda inför maten!

0 kommentarer: