THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

tisdag 7 april 2009

Vilken shoppingdag...

Vart i stan i princip hela dagen idag, känns det som iallafall. mina ben ömmar. hade jag haft en stegräknare hade den nog inte kunnat visa hur många steg jag gått. haha...

Handlat all färg o sånt som behövs för att måla till elias rum så nu jäklar ska de målas om i påskhelgen. Handlade en hylla o en bokhylla till hans rum med, o sen en annan massa krimskrams som man ALLTID av någon lustig anledning kommer hem med ifrån ikea. "men det var ju så billigt" Resultatet: mycket, myyyycket pengar..

Elias o jag har påskpyntat lite idag med. Och nu tänker ni att, jaa jaa, elias kan ju nte påskpynta o så är ju faktiskt fallet. Inte påskriset iallafall. Men duktig som tusan till att stoppa fjädrar i munnen. Dörren stod också öppen så medans jag satt i hallen o pynta riset så fick jag samtidigt plocka bort fjädrar i munnen på liten o dra in han från dörren där han kröp ut typ tusen gånger under 10 minuter. Jag vart trött, Elias skratta bara mer o mer för varje gång. Busunge är bara förnamnet. Alla fjädrar resulterade i att han spydde på min sko. Blir o tvätta skosnören i morgon.

Sebbe kommer hem i morgon, en dag tidigare än vanligt. Älskart. Känns skönt med påsk så att man får vara tillsammans lite längre än vanligt. Men snart är april slut med o då är det bara maj kvar, sen är de östergötlnd som gäller för hans del, iallafall som det ser ut nu, förvånar mej inte ett dugg om han måste jobba i sthlm även i juni. men men, det tar vi då!

Nu ska jag bara vänta på att han ringer o sen ska lilla jag sova. Rensa klart rabatterna i morgon så de skiten är gjort. Inte mkt kvar, jag är en duktig flicka förstår ni...

0 kommentarer: