THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

tisdag 28 april 2009

Hemkommen från storstaden...

Vart inne i den stora stafen idag, hela dagen faktiskt.
Vaknade i morse, ca 50 minuter för sent så det blev stressigt som faan. Göra mej iordning samtidigt som jag försöker slänga i mej en kopp kaffe för att samtidigt som det göra iordning Elias. Frukost hanns inte med (dålig mamma) men han fick en flaska välling i vagnen påväg ner till bussen. Skulle vara på föräldraträff på bibblan innte i stan nämligen, hade de vart för att träffa en kompis så hade jag tagit nästa buss så tro inte att jag alltid är såhär... så är inte fallet. Jag brukar inte ens försova mej... men men.
jag kom in till stan iallafall o då vart det bibblan o massa bokprat...

Efter denna sagostund så gick jag o Åsa o Maria ner på stan o luncha. Mycket trevligt. Det första jag fick i magen under dagen, o de var välbehövligt..

Efter det gick jag till ................ och var på en ......................... och det gick riktigt bra. Tror på det!!!
(kan tyvärr inte skriva ut vad det är, än. Vet inte vilka som läser)

Sen blev det en massa Zara, lunch för hennes del, en dricka för min, shopping o kaffe!!! Nice nice.

Hem med mej kom idag ett par örhängen, ett linne, en bh o ett par matchande trosor, ett par byxor åt Elias o en t-shirt till han. Det var allt!!!

Nu är man hemma o har en diskmaskin som nu sitter fast (tack nisse o irene), en heeeelt trasig garageport o en jävla huvudvärk. Hur ska jag orka??? Elias sover o jag behöver mat! sen är de ugly betty o DH, kommer somna innan känns det som... MÅSTE HA MAT!!!!

God kväll!!!

0 kommentarer: