THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

fredag 3 april 2009

Fredagen den 3:e april.... rolig rubrik

Gick upp i morse i tron om att åka in till stan men runt tio ringer Zara o säger att hon var tvungen o jobba.. Jahopp tänkte jag... Mamma satt mittemot mej o drack kaffe o jag tänkte lite snabbt att jag hänger med henne till sommarstugan men ångrade mej, knöligt med allt som måste med åt elias osv.
Ringde Nathalie ist o gick dit. Drack kaffe, tog långpromenad o drack lite mer kaffe...
Sen kom vi hem, gjorde lite mat åt Elias o plockade lite här hemma o sen gick vi ut i trädgården o höll på lite i rabatterna o busade.. Himla go unge jag har!!!

Nu sitter man här, ensam som vanligt känns det som... Saknar Sebbe så jävla mkt... När ska man få känna att nu kommer han vara hemma ett tag??? Hoppas det känns så i påsk, lite åtminstonde..
Vissa dagar o veckor så går det jätte bra medans andra saknar man honom så att man skulle kunna gå sönder, detta är en sån dag.
Tror det känns värre nu med när han är borta över en hel helg också..

Nu ska jag gå o dricka LÄSK. vill ju ha mitt glas fredagsvin tillsammans med Sebbe men det får vänta tills nästa vecka!!! Sparar man på vinet iaf... positivt...

0 kommentarer: