THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

onsdag 22 april 2009

Nyss hemkommen...

Kom nyss hem från en promenad o fika med Nathalie. Var även inne på idiooooooooot melkers där de bygger om... Ursäkta mej, men när man bygger om borde man väl skriva en ursäkta röran skylt o även en ursäkta allt ljud! Faaan ta dem. Elias hade precis somnat innan vi gick in på melkers o när vi står i kassan så sitter en gubbjävel o ska börja borra eller nåt o han ser att elias ligger i vagnen o sover men lik förbannat så sätter gubbjäveln igång med det han nu gör så till o med personalen i kassan fick hålla för öronen o då ligger en liten 1:åring i vagnen o sover... Om vi säger såhär, tur att han hade selen på sej för annars lovar jag er att han skulle vart uppe i taket. efter det kunde inte han somna om utan somnade nu när jag gick hem, får se hur de blir med sömnen ikväll. Somnar han inte vid sju så kommer jag gå ner till melkers o be dem söva min son!!! JAG ÄR ARG!!!!!! sånt här kan jag reta ihjäl mej på...

Snart ringer doktorn o jag får svar................... hoppas att ett jippie kommer skrivas här efter det!!!

0 kommentarer: