THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

torsdag 16 april 2009

Små misstankar...

Har mina små misstankar om ................................................. Var bara tvungen o skriva det.. oooh, hatar o tro saker o ting som man inte vet är sanna men längst inne så känns det som det jag tror är sant. Men är det verkligen så??? Vad ska man tro... bajs. (ursäkta mitt mogna språk).

Elias rum är snart kalrt. Håller på med en jävels hylla nu som jag lyckats montera ihop fel 2 gånger nu. och nu får jag inte ut ena "träpluppen" (vet inte vad de heter men det är en sån som alltid finns med i allt man köper från ikea). Irriterande!!!!! Så sebbe har ett litet jobb framför sej när han kommer hem från träningen, och så vill jag att han åker o köper grädde. Lilla jag ska nämligen grädda våfflor för jag är sugen på det.... och se på film o fortsätta snora!!!

Allergi eller förkylning??? svårt att avgöra!

0 kommentarer: