THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

tisdag 21 april 2009

Spindlar o skräp...

Nisse o Irene har vart här o hämtat en massa skräp som bara legat o väntat på att bli kastat, eller jaa, jag har iaf väntat på att det ska bli kastat o nu ÄNTLIGEN!
meeeen när vi skulle kasta skräpet så sitter 2 idiotstora äckliga spindlar i garaget o bara ääääälskar att skrämma mej.. Dom stora äckliga spindlarna finns överallt i huset o vi är tydligen inte de ända som är drabbade av dessa.. grannen över tex...
Snart ringer jag anticimex eller hur de stavas för jag verkligen hatar spindlar o de är inte meningen att man ska känna en oro över att det kan vara en stooor spindel bakom något som man ska flytta på... okej någon spindel någon gång i bland men inte stup i kvarten... i förrgår när sebbe skulle in på toan så var de en jävel mitt på golvet, hade jag gått in hade jag svimmat om jag fick syn på den... Som ni kanske fattar med detta inlägg så är jag livrädd för spindlar, både stora o små!
MIN DAG TILLS NU:
  • Gick upp klockan 9:30 med väääärldens huvudvärk.
  • Allt det vanliga jobbet, frukost till både mej o Elias, byta blöja o kläder på Elias, byta om själv, sminka mig o blablabla...
  • Tvätta en maskin mörktvätt.
  • Baka muffins.
  • Städa av lite grann.
  • Mamma o Janne kom på en fika.
  • Irriterade mej över en räkning från Telia. (dom tror dom kan göra precis som dom vill, men nu lurade dom fel kund, kan vara positivt att jobbat som telefonförsäljare).
  • Nisse o Irene kom på fika + att vi slängde allt skräp som ni redan vet!
  • Hängt tvätt.
  • Nu sitter jag här, kollade facebook innan iofs.

Och NEJ, jag har inte bäddat sängen...

1 kommentarer:

elin sa...

Gud vilket jobbigt liv du har, gumman ! Hahaha! Den största spindeln är du!!!