THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

torsdag 2 april 2009

Snart är även denna dag slut...

Så här såg min underbara dag ut:

  • Försov mej, skulle bakat kakor men de blev bara en städning som hanns med.
  • Mamma, Karin o Cornelia kom upp på fika. (tur att jag bakade muffins igår)
  • Mamma kom upp igen o gav mej en lektion i trädgårdsarbete. Det gick bara bra o jag började förstå att jag inte är helt bakom flötet när det gäller trädgårdar...
  • Gick o handlade lite mat till Elias.
  • Gick till Nathalie o Isak och fikade, Elias fick leka av sej lite med Isak med.
  • Tog en promenad med N o I.
  • Lagade mat.
  • Elin kom på besök.

Och jaa, nu sitter man här, dö trött o vill bara gå o lägga mej... Men än är de lite för tidigt.

TACK SOLEN ATT DU FINNS!!! vet inte vart mitt humör o min vilja hade tagit vägen om du inte kom o piggade upp mej nu. Tack!!!

0 kommentarer: