THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

måndag 20 april 2009

Veckodag igen....

Usch, en hel vecka framför en då man ska gå o längta efter att Sebbe ska komma hem. Känns för jävligt denna vecka...
Men det är väl bara att vara stark o se glad ut. Han kommer ju faktiskt hem :)

Det var sol o fint väder i morse, nu är de grått o tråkigt o de känns som att regnet snart kommer och det vill jag verkligen inte...

Helgen har vart ganska okej, förutom omständigheterna...

Fredag: grillning o mys framför tv:n.
Lördag: Fotboll, var ute hela dagen, barnvakt åt busen Isak, grillning o bara en massa bus!
Söndag: Gjorde klart Elias rum, sebbe hade seriepremiär o mer om den premiären pratar vi inte om. Fuska med pizza o såg på film.

Ganska lugn helg men det var bara skönt. Behövde en sån efter alla livliga helger...

Idag blir en slödag känner jag. Går fortfarande runt i ett par mjukisbyxor o en ful gammal tröja, sminkat mej har jag iofs gjort men inte fixat håret. O som de känns nu så kommer jag nog se ut såhär hela dagen.
Måste ut o fixa lite i trädgården, kanske men bara kanske så rymmer alla grenar från marken när de ser mej komma ut, skönt, för då behöver jag inte ta hand om trädgården... Orkar inte ett piss ust nu, känner mej bara fööööör låg...

0 kommentarer: