THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

torsdag 2 april 2009

Jag är en urusel bloggare...

Fy på mej så dålig jag vart här på sista tiden.. Dagarna går helt enkelt för snabbt nu. Elias kryper runt verkligen överallt o ställer sej upp på precis allting så de ända jag gör om dagarna är o springer efter han, nästan...

Finns en massa på min "att-göra-lista"

  • Ta hand om alla rabatter i trädgården.
  • Ta hand om resten av trädena som inte är beskärda än.
  • Ta bort tapeterna på Elias rum.
  • Måla om Elias rum.

Och dessa måsten är ju inte sånna som tar en 30 minuter direkt, det är ju ingen dammsugning vi pratar om.. nej nej, detta måste man lägga ett par dagar på...

Sebbe den jäkeln åker till sälen idag.. fuskis... kan vara skönt för han att göra något annat med, men jag känner at jag också måste göra något annat snart. behöver få komma bort lite o inte göra samma sak dag in o dag ut.. men vad ska man hitta på???

Snart påsk... Ska man hålla på med fjädrar o sånt med... Tycker nog Lias är kul.. färg glada fjädrar. hmmm, tröööööött.. Vad babblar jag om igentligen?!

0 kommentarer: