THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

lördag 4 april 2009

Vilken hääääärlig dag!

Har vart en helt underbar dag idag! Vilket fint väder!

Min dag har sett ut såhär:

  • Frukost tillsammans med min älskling Elias.
  • Åkte upp med mamma o cornelia o elias till elin mitt ute i skogen o höll på o fixa i hennes trädgård, eller jaa, mamma o elin höll på i hennes trädgård. jag hade fullt upp o hålla koll på Elia sså att han inte stoppade stenar i munnen. Slutade med att han fick en napp o så kunde han hålla på med stenarna bäst han ville (inte riktigt så, men nästan) Cornelia "gjorde" apelsinmarmelad med ost o skinka utav vatten i en hink o stenar. (hon är 4 år). Sen blev de fika!
  • Hemma igen, Elias sov och jag var ute i rabbatterna o fixade lite, för övrigt så ska jag bara skriva här att det var 39,7 grader i solen där jag fixade i rabbatterna.. jag var varm.. Efter det vaknade Elias samtidigt som mamma ringde o sa att kalle blivit sjuk så middagen jag skulle ätit där fick jag avgöra själv om jag ville ha, jag svarade NEJ TACK. feber har vi fått nog av. Så de blev middag hos Fegga o Nathalie istället...
  • Kom ner till Fegga o Nathalie. Tog en fika, grillade, satt o snacka skit o bara hade det bra.
  • Nu kom jag hem för ca 30 minuter sedan. Elias har fått välling i sängen o sover nu väldigt gott... Han var uppe på övertid som bara den idag. trodde att han skulle somna i vagnen hem men han hade väl en massa annat o tänka på.

Nu vet jag ingte vad som händer för mej. Tror nog att mitt lilla huvud snart vill vila på kudden. Är ganska så trött idag. Är ju inte van vid så mkt sol o frisk luft. Har ju vart ute i princip hela dagen idag ju.

Lääääääääääängar så mycket tills i morgon. Då kommer älskling hem. guud vad jag saknat/saknar honom. Massivs!!!! Ska nog gå o lägga mej så går tiden snabbare tills han kommer hem! Me like...

1 kommentarer:

ELIN sa...

ÄNDRA FÄRG PÅ TEXTEN!!!!!