THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

måndag 27 april 2009

sol, sol o snor...

Trevlig rubrik, iallafall de första 2 orden.. Har vart ett helt underbart väder i helgen. Har vart utomhus sen i fredags känns det som. Det negativa med det hela är min täppta nästa som jag konstant går runt med, huvuddet känns tungt o ögonlocken vill helst vara stängda. Nog klagat om detta.

Igår var det hemmamatch med A-laget. var o kollade, till min besvikelse. RIF var faan bättre. Dom skulle vunnit.. Tröståt med tacotårta ;)
Träffade elin också, var kul.känns som att det var länge sen även fast hon kom förbi på en kaffe i fredags innan hon skulle åka till blankaholm eller nåt sånt...

Vad händer idag: ingen aning, än så länge har mammi vart här o hjälpt mej med en kappa till tvättstugan, jag sabbade ju nästan symaskinen så de va lika bra att hon kom...

1 kommentarer:

Elin sa...

tummen mitt i handen.