THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

fredag 5 juni 2009

Vad jag blir trött på detta väder...

Man kan ju tro att hösten redan är här. Man deppar ju ihop totalt av vädret. Och inte nog med att vädret är dåligt så har försäkringskassan förklarat det här med föräldrapenningen helt fel för mej. Och ändå har jag ringt ett x antal gånger o frågat m jag gör rätt osv.. Men jag säger som alla andra, skit på försäkringskassan (med mitt egna uttryck).

Nu håller jag på o plockar lite här hemma, så fårt Elias vaknat ska jag dammsuga också. I morgon ska vi fira Sebbe så då kommer det lite folk för grillning o fotboll. Och öl såklart! Då vill man ju ha de lite fint här hemma.
Elias hade vart inne i datarummet som numera fungerar som Sebbes kontor eller nåot sånt, alla hans jobbasaker står här inne iaf. Jag tyckte att det blev vääääldigt tyst och hittade honom inte. Men då hade han hittat hit, det låg papper o kataloger o skit överallt. Det såg värre ut än vad mitt tonårsrum såg ut o då hade jag hela min garderob på golvet o typ tusen andra saker också... Det var INTE fint. Tack min son. u har jag iaf plockat ordning på allt o denna dörr kommer nu vara stängd!

I eftermiddag ska jag o lillfisen in till stora staden för tredje gången denna vecka. Vi ska möta upp Sebbe o åka o handla mat o öl/vin. Sen ska vi hem o äta något "soffäta" typ tacos, men vi är inne på fajitas. Sen spendeas hela våran kväll i soffan. Mycket trevligt..

1 kommentarer:

elin sa...

Jag vet!! Ni oxå ta en! =)