THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

måndag 15 juni 2009

Faan vad tiden går snabbt...

Satt o kollade lite i kallendern för en stund sen o faan, det är redan den 15:e juni. Tiden går alldeles för snabbt tycker jag. 15 juni o höst? nej nej, nu får det allt vända!

Helgen har vart bra, förrutom att jag trodde jag skulle dö av trötthet igår kväll. Kändes som att mina ben inte skulle bära mej in till sängen när det var dags att sova.
Det var ju Göteborg som gällde för vår del i helgen så på lördagsmorgonen/förmiddagen åkte vi upp till elin o johan o hämtade dom, gjorde lite ärenden i rimmet o sen bar det av till gbg. 5 timmars resväg bara för att vi skulle åka någon annan jävla väg för att det skulle vara mycket "finare" att åka än E4:an, meeen det beror ju på vad man tycker är fint. Jag tycker dock att all skog ser likadan ut, iallafall lite så den vägen var inget finare för min smak iaf. Väl framme spenderade vi några timmar på hotellet innan vi tog en taxi in till avenyn o där gick vi till en restuarang/krog med irländskt stuk o åt mat o drack några öl.
I går var det dop. Jätte fint o kul o träffa kusinerna i gbg men faan vad trött o seg jag var. Ville i princip bara hem o sova.
Jag har aldrig någonsin suttit så oskönt i en bil som jag gjorde den här helgen, jag hade någon buckelgrej rakt in i ryggraden heeela tiden o fan va de känns idag. Usch..

Nu har jag dammsugat vilket verkligen behövdes här hemma. Elias har precis gått o lagt sej o jag har ingen aning om vad jag ska hitta på nu. En dusch vore inte helt fel så det blir nog så. Nu ska jag ringa sebbe o fråga om när nisse o irene skulle komma ner o lämna sommarsillen som irene gjort till oss till midsommar, godaste sillen ever. Den är hon allt bäst på att göra!!!

0 kommentarer: