THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

måndag 8 juni 2009

Jag har vart väääldigt dålig på det här med att blogga...

Sorry för mitt dåliga bloggande men jag har haft fullt upp, o då menar jag verkligen fullt upp.
i lördags morse klockan halv fem vaknar elias o är jääätte ledsen, han har aldrig vart så ledsen någon gång tidigare. Vi försökte med allt, ge han välling tog upp han till vår säng o jaa, verkligen allt. Till sist gick jag ut o la mej med elias i soffan o satte på tv:n. Postis per klockan fem på morgonen, en ledsen elias o en trött emma. Jag gillade de INTE. Efter en ca 20 minuter i soffan spyr elias ner heeela soffan, hela mej, hela honom o hela mitt täcke. Det var spyor överallt. Jag ropade på sebbe så fick vi ta hand om alla spyor o Elias. Efter det somna han som en stock, han var helt slut stackaren.

Upp klockan nio igen på lördagsmorgonen, Sebbe o Elias fick fortsätta sova. Jag började baka o förbereda maten inför kvällen då vi skulle få gäster för att fira sebbes födelsedag som visserligen är nästa lördag men då befinner vi oss i göteborg. Gästerna kom vid klockan 16. Grillning o öldrickande. + en magsjuk liten kille med feber. Vi trode att han kräktes på morgonen för att han hade fått välling o var så ledsen men vid femtiden kom febern, 39 grader o spyer överallt.
Men kvällen var förövrigt jätte trevlig. Fotbollen kunde iofs gått bättre, men men. Det var jui inget som vi kunde göra något åt.

Söndagen spenderade jag med en grinig, sjuk elias i soffan framför tv:n som var det ända ställe som passade för herrn.

Nu börjar vi få tillbaka våran elias igen men han är fortfarande väldigt trött o grinig. men det går nog över snart det med...