THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

tisdag 9 juni 2009

Det är fortfarande tråkigt väder ute...

Vart fan är solen, nu börjar jag bli lite småsur på det här skitvädret. Är det nu det ska kallas sommar eller?
Tycker synd om alla som tar studenten den här veckan. Stackare. Hoppas på att det inte komma att regna iallafall. Fan så trist för alla tjejer isf som gjort iordning hår o smink o går med klänningar på sej. Usch..

På torsdag tar erik, min lille lille lille bror studenten. Vad stor du blivit!! Tiden går så himla snabbt, för mej går du fortfarande i nian. haha...

Nu har jag satt in Elias säng i hans rum igen, han är mycket bättre, lite grinig fortfarande men annars mår han bra. Skönt att få gå o lägga sej utan att smyga in för att inte riskera att han ska vakna. Och jag tror att han också kommer att sova bättre i sitt egna rum igen.

Ikväll är det MIN kväll framför tv:n. DH o ugly betty.. Nice... Sebbe tränar iofs som vanligt så han blir ju inte så lidande utav det.. Är det inte sthlm så är det träning. skönt att man har någon att äta med iallafall, annars ser man han inte så ofta ändå..

Nu ska jag hoppa in i dushen..

0 kommentarer: