THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

torsdag 25 juni 2009

Köp den nu...

Nu vill jag få bilen såld så jag slipper tänka på det hela tiden... Har alldeles för mycket att tänka på känns det som. Det går inte att gå runt o grubbla på allt o ingenting, man mår tillsist inte bra utav det.
Sol idag med, äntligen är sommaren här. Me liiiiiiike..
Emma har jobbat på som vanligt idag, rensat rosrabatten, rensat en annan tråkrabatt, städat hela kylen (fick någon bakterierädsla och fick för mej att all mat var förgiftat med bakterier ungefär), jag hatar att jag får såna här bakterierädslor. Ett tag var det för jävligt, jag bara städa, städa o städa heeeela tiden. Det är ju faktiskt inte bra o ha det för rent heller...
Var ner o mötte elin på station förut o efter det gick vi till pizzan o åt en pizza, roligt va? Ochtill det tog vi oss faktiskt varsin öl såhär på torsdagskvällen, sikka typer ;) gött vare!!
Nu har vi ätit jordgubbar o vattenmelon o precis nyss åkte elin hem.
Jag sitter här hemma o väntar på att sebbe ska komma hem, men enligt girra så sitter han på storgården o pimplar i sej whiskey... (fotbollsavslutning med middag o sånt).
Jag ska nog gå ut o läsa min bok... HEJ DÅ!

0 kommentarer: