THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

torsdag 18 juni 2009

Janson och huvudvärk..

Känns som att jag håller på att bli sjuk. Inte kul, eller så beror det på att jag vart vaken mellan 01-03 i natt pga att elias hostat så jävla mycket. Lät nästan som krupphosta.
Nu har jag gjort en janson tills i morgon och skalat/kokat potatis som jag ska göra en potatissallad av. Duktiga mej!! Haha..

Jag undrar vad det kommer att bli förväder i morgon. På ena sidan står det regn på den andra sol. Vad ska man tro?

Igår var det en heldag i stan. Jag o Elias åkte in vid åtta till valla för att fira midsommar med öppna förskola. Dans kring midsommarstången o jordgubbstårta. Mycket trevligt.
Sen gick jag ner på stan. Var verkligen tvungen att köpa en ny bikiniöverdel då mina bröst på något lustigt vis faktiskt fortfarande är större än vad de var innan jag blev med barn o ändå ammar jag inte. Men jag hittade i vilket fall en som satt så in i helvete dåligt, hittade en annan o tänkte äh vad fan jag tester väl den med, passa perffa. 29.50 :- på rean. NICE!!!
Även ett par shorts och 2 hårklämmor fick följa med lilla mej hem.
Lunch med Zara, sen gick vi på stan o efter en stund så köpte vi med oss kaffe o 1 liter jordgubbar o gick o satte oss i domkyrkoparken o fikade..
Sebbe skulle hämta mej vid klockan 18, jag hade inte fått tag i han på hela dagen men till sist så ringer han mej o säger att hans telefon gått sönder o att han är tvungen att åka hem för att hämta bilbarnstolen som han hade glömt hemma. Lite småsur som jag blev så tog jag en kaffe på gyllentorget. Efter en ca 40 minuter ringer det från något lustigt nr, statoil i ryd, sebbe, glömt nyckeln så när han väl hade kommit hem så hade han ingen nyckel o kom inte in så det var bara att vända. Fatta bajsdålig dag. Vid klockan 20.00 kom vi till maxi iaf, missade systemet o kvällen blev sen... Inget vidare kul...

0 kommentarer: