THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

onsdag 3 juni 2009

Onsdagen är snart slut den med...

Idag har man inte gjort för mycket, eller om jag tänker efter så har jag faktiskt gjort en del. Lagat mat (2 ggr) iom att sebbe jobbade här i trakten så fick jag göra lunch o de brukar jag annars vara ganska dålig på. Elias får ju alltid en burkmat på lunchen. För mej räcker det med högst en macka. Sen har jag tvättat all tvätt, dammsugat, klippt bror mins hår o fixat o styrt med en andra massa småsaker.

Nu sover Elias, eller ja, han har sovit sen klockan sex. En trött kille o iom att vi ska upp vid halv åtta i morgon bitti så tänkte jag att han kunde få sova lite tidigare idag, så att han är utvilad! I morgon blir det stan, igen. Öppna förskolan o fika med Zara. Sen kaaaanske vi ska åka o handla mat o ett par nya skor till sebbo. Jag skulle verkligen behöva en ny mobiltelefon också så att jag slipper att få ett psykbryt på min helvetesmobil. Varje dag när jag behöver o ladda satan så får jag hålla på minst 10 minuter för att få igång den till o ladda. Skit skit skit. Och det är först nu jag började trivas med telefonen med. Kul jul... NOT.

0 kommentarer: