THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

torsdag 18 juni 2009

Midsommar...

I morgon är det ju midsommar, som alla borde veta vid det här laget. Då blir det sommarstugan hos pappa som gäller. Ska bli trevligt. Jag är klar med i princip allt som vi skulle ha med oss vilket är jätte skönt, har man hela kvällen utan en massa stress. Blev som då räckte utav det igår.

Mamma, janne o elin var hör o fika förrut. alltid trevligt med lite sällskap. Nyss målade jag naglarna o satte på en cd skiva med barnmusik åt elias för att få honom att tänka på något annat än att vara på sin mamma hela tiden, då fick jag iaf måla mina naglar i fred.. Färgen vart inte som jag tänkt mej, som vanligt.
Vad ska jag ha på mej i morgon??? Ska det vara regn eller inte. aah va faan... Lär ju märkas..

Meeeeeeeeeeeen, ha en trevlig midsommar då!!!

0 kommentarer: