THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

måndag 10 augusti 2009

Vilken dag...

Herreguuuud vilken rörig dag det vart idag!
Tvättat, städat, vart i kisa o gjort syntest (gick kanon, inga glasögon för min del inte, tjohoo) fika med mammi..Sen så kom ju han som skulle kolla på bilen.. Han vill köpa den men innan han kom skulle vi köra ut den från garaget o den startar inte. Det gick bara inte att få den o starta..
Stackars Sebbe höll på som faan i åskovädret.. Ner till Macke o hämta startkablar och då funkar den, tack tack tack!!!! Efter att den stått på tomgång ett tag så stänger vi av bilen o ska teste o sätta igång den igen, o vad faan tror ni händer, helvetet startar inte igen. Fixa iordning med startkablar igen... Det regnar o åskar o Sebbe blir bara mer o mer sur... Jag tyckte så himla synd om honom och jag kände mej så dum att jag inte kunde hjälpa till.. Jag var ju tvungen o vara inne med Elias, vi ville ju inte dra ut han i ovädret..
Men men, snubben var skum som faan tydlogen men han ville iaf ha bilen... Sebbe känner sej lite osäker på om han vill sälja till honom. Han verkade som sagt mycket mysko... Vi får se, vi får se...
Nu ska jag göra mej iordning för att gå o lägga mej i soffan o se på beck...
Trevlig kväll...

0 kommentarer: