THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

måndag 10 augusti 2009

God morgon...

Uppe med tuppen idag, känns det som iaf.
Har redan hunnit med att sminka mej, plocka i o ur diskmaskinen, och plockat iordning i tv-rummet. Guuud vad jag är bra. Haha...
Snart ska jag gå in o hämta upp lillfisen som vaknat men ligger fortfarande kvar i sin säng o pratar med sig själv eller gosedjuren, jag vet inte.. Men han är vaken iaf..
Sen blir det frulle...

Har en hel del att göra idag. Massor saker faktiskt.. I eftermiddag/kväll kommer det en kille som ska kolla på bilen, som vi ännu inte blivit av med men nu får vi hålla tummarna. Jag tror inte folk vart så intresserade av att köpa bil under semestern, pengarna går ju åt ändå..

Det var så lustigt för jag satt å läste mitt horoskop igår kväll o där står det att jag kommer ha tur med både sälj o köp denna vecka. Jo eller hur tänkte jag o gick istället in på internet för att kolla om någon jäkel är intresserad av att köpa en saab.. 2 minuter senare ringer min mobil o en kille säger att han är intresserad av bilen o vill gärna komma o kolla på den. Faaaaaaaaaan va skönt det skulle va om den blev såld.. Har man det ur skallen iaf. Då är det bara jobbet som ligger o ganger, faan vad nervös jag är för att börja jobba.. Men det kommer gå finnemang.

Nähä, om man ska ta o ta tag i alla dagen sysslor... Låter som en bra idé....

0 kommentarer: