THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

torsdag 13 augusti 2009

En jädra massa stan...

Jahopp, stan 2 dagar i rad. Inte vanligt inte. Har blivit en riktig liten lantis. Haha...
Men det är alltid skönt at få komma bort lite.
Var in till jobbet igår, kändes bra! Ska bli skönt o börja jobba igen o komma in i lite mer rutiner..

Elias har för tillfället så, ursäkta men jääääävla mycket energi. Han är verkligen överallt o gör allt han inte får o jag håller på att dö... Blir igenomsvett av allt bus heeeela dagarna..
Det är verkligen ingen dans på rosor att ha barn..
Det blir nog bra för han med att börja på dagis så att han får leka av sej med de andra barnen...

Köpte ett par nya skor åt Elias igår. Köpte även en gubbkeps till han, haha så söt... Tuffingen ;)
En ny polarn o pyret, skaljacka har han fått med. Känns som att han vuxit en massa nu under sommaren. Måste köpa regnkläder med insåg jag igår när det spöregna heeela dagen. Kostar pengar....
Jag får dra in på mitt godisätande helt enkelt. haha...

Snart börjar elias favvoprogram så det är väl bäst att jag gör han sällskap.. Mys!!!!

0 kommentarer: