THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

torsdag 20 augusti 2009

Soliga torsdag...

Vad varmt det är ute i solen idag, men samtidigt känns det som höstvärme. Det blåser som höst eller vad man ska säga... Jaja, jag tycker det känns som höst ute, fast mkt varmt. haha... Vad krongligt det blev..

Sebbe på match i mantorp ikväll, själv som vanligt... Dagen har vart ganska lugn i vårt hus.. Elias o jag var ner o fika hos karin med mamma, karin o elias favvotjej cornelia. Efter det gick vi hem, sen har vi inte gjort så mkt, lagat mat o ätit o sånt som alltid måste göras.. varje dag..
Tror att Elias håller på att bli sjuk, han är grinig vilket inte är lika han o så rinner näsan lite grann på han, lagom kul såhär tills släktträffen på lördag.. Men då får väl jag atnna hemma med fisen så får sebbe åka dit själv. Det funkar ju det med, men det vore synd o missa allt.. Det har ju vart planerat ett tag o vi har redan betalt o allt.. men men, man tar ju sina barn i första hand. Det tror jag också dom förtår..
Snart dax att natta elias.. Själv är jag sjukt sugen på våfflor så jag får se om jag fixar mej någon våffla o lite te till kvällen... Vi får se, vi får se...

0 kommentarer: