THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

tisdag 11 augusti 2009

En helt orklös dag...

Idag är en sån dag då jag känner att jag inte orkar göra ett skit. Hur jobbigt som helst, för jag är ändå rastlös. Tror jag vet vad det beror på, kaffet. Det är slut o jag blir inte till människa förrens jag fått mitt morgonkaffe. Och jag går gärna inte ner o handlar i regnet.. Så hur viktigt är kaffet igentligen??? Det får vi se under dagen. Sebbe får annars köpa med hem sen..

Elias har sovit dåligt i natt, antingen har han drömt eller så är det tänder på g igen.. Han har legat o gnällt i sömnen under 2 timmar i sträck o iom att han sover hela nätter utan ett ljud i vanliga fall så har han gnällande hållt mej vaken inatt. Mycket tråkigt. Så det blev sovmorgon i morse...

Nu ska jag snart hoppa in i en dusch. Kanske man piggnar till lite grann, förhoppningsvis....

0 kommentarer: