THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

fredag 14 augusti 2009

Känner mej orklös...

Orkar verkligen ingenting. Eller jag kan inte ta tag i nåt. Har massor att göra men jag sitter bara o glor känns det som. Skyller på förkylningen. Det är bra att man alltid har något att skylla på, så jag bara inte är så lat som det låter om, jag är ju trots allt förkyld lixom...

Vart med mamma o kollat på hus, något hus de tydligen är intresserade av. Jätte mysigt men för min del ligger det alldeles för långt ut på landet.. Det skulle inte funka för mej, skulle inte kunna bo i ett samhälle som har 1 hus mindre än vad det är i det samhälle vi bor i nu... Men det var mysigt o fint...
Skulle passa dom... Hundarna skulle trivas :)

Fotboll ikväll, hoppas hoppas hoppas på vinst även denna kväll!! Skulle sitta finfint...

Ska väl försöka sätta igång här o få lite gjort.. Blir ju finare så..

0 kommentarer: