THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

onsdag 10 december 2008

Uppe med tuppen...

Gick upp klockan 06:00 idag för att hinna göra mej iordning innan vi skulle in till stan. Vi ska nämligen åka o fotografera Elias hos en fotograf idag klockan 09:00 o innan det så var Sebbe tvungen att åka in till kontoret vid 08:00 men nu när jag gick in o väckte honom så var de visst ändrade planer, resan bar av direkt till fotografen istället. Mindre kul tycker en halvtrött Emma som kunde sovit 1 timma längre...

Ska iaf ta en bildserie på 24 kort på Elias idag som då är kostnadsfritt om man fotograferar han när han är runt 1 år igen o de vill vi jätte gärna göra ändå så de passar ju som fisken i vattnet!

Ska snart gå o sätta mej o ta mitt otroligt viktiga morgonkaffe, annars kommer inte denna dag att funka...
Ska nog till öppna förskolan en sväng idag med, om inte Elias har feber. Han hade 38,1 nu när jag var inne o tog tempen... Stackare.. Men inatt har han iaf sovit..
Bloggade inget igår o de berodde på att jag var helt slut, jag sov bara 2 timmar sammanlagt under gårdagens natt o då överdriver jag inte.. Elias bara grät o grät o de gick inte att trösta honom, han är så jädrans förkyld så det är verkligen synd om honom...

Sen var vi på sjukan med Sebbe igår med, han har gått med en jädrigt stor o svullen blånagel nu i några dagar o fick nu operera bort hela nageln.. Och under denna nagel sitter en stor kula som dom trycker hål på o skrapar bort en massa sörja o blod.. Kan ni tänka er, under nageln!!! AJAJAJAJAJAJ.....
Och smart som man är så slår man till honom på tån det första man gör i morse. Sebbe skrek.. Duktig flicka!

0 kommentarer: