THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

fredag 19 december 2008

Fredagskväll...

Kvällen börjar smyga sej inpå o här sitter man o väntar på Sebbe att han ska komma hem från träningen.. Vilka jäklar att lägga en träning på en fredag mellan 18:30-20:00. På en fredga vill man ju bara ta helg o mysa... Iallafall jag, men han verkar ju tycka det är kul så då får väl jag med göra de helt enkelt, bara att gilla läget lixom..
Elin kommer hit om en timma, skulle vara här tills Johan kommer o hämtar henne för han skulle ner till sin syster o fira hennes tvillingar som fyller 1 år, Elin skulle följt med men var tvungen att jobba till klockan 19:00 o dom skulle vara där nere klockan 19:00. Lite väl tight där..

Har plockat iordning lite här hemma, hittar alltid något jag kan plocka med o städa här hemma... Kan tro att jag är städberoende, men tro mej, det är jag inte. Bara beroende av att ha det fint runt omkring mej... Men inget mer...

Är sugen på ett glas rött......... Men onödigt o öppna en hel flaska till mej själv, då blir en liten Emma full, tror jag...

0 kommentarer: