THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

torsdag 18 december 2008

Snart dax att sova...

Börjar bli lite små trött i ögat nu.. Ska snart gå o sova. Väntar bara på att Sebbe ska ringa. Han är i sthlm på julbord idag tills i morgon... Hatar att vara själv, hatar att sova ensam....Usch. Elias får sova i min säng inatt... Han ligger redan där o sover..

Har vart lite halvkass den senaste veckan på att blogga, beror på att jag har så sjukt mycket att göra, o jag vet inte riktigt vad det är jag gör men har iaf ingen tid över..
Igår var jag i stan hela dagen..
Var på babyöppet o på stan o handla de sista julklapparna, eller ja, alla förutom en som måste, bara måste komma innan julafton. Annars blir jag ledsen...
Åt middag hos Sebbes mamma o pappa med, var gott o skönt att slippa börja laga mat när man kom hem...

Idag har jag mest umgåtts med min bror, o även min syster en sväng nu på kvällen. Mamma har också vart här på en fika.. Rena rama familjeträffen...

Nej du, nu väntar sängen på mej o badrummet bara skriker efter mej att jag ska göra mej iordning inför natten... Lika bra o göra så....

0 kommentarer: