THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

fredag 19 december 2008

Städat bort..

Nu har jag städat bort min ilska en pyteliten aning iaf. Skönt för Elias när han vaknar att inte ha en vansinig mamma.
Visst iofs att det skulle bli såhär, men när man får det svart på vitt så blir man ändå lite extra sur...
Men men, nu ska jag inte gå o stirra mej blind på det här utan nu får de vara nog med tänkandet på bajsjobbet... Här sätter vi en punkt för detta o pratar aldrig mer om de...

Snart kommer Sebbe hem, eller ja, om ca 4 timmar kommer han hem, men det är ju närmre än vad det var igår kväll...
Vart ganska sur på han igår då han sa att han skulle ringa till mej klockan 22:00 men hade inte ringt vid 23:30 o jag ringde o ringde o han svarade inte.. Fasen så sur jag blev, ja var svin trött o ville bara sova men när han inte svarar blir man ju orolig att det hänt något o tro då inte att man kan somna om man ska ligga o tänka på det hela tiden... Men till sist svarade han... Tur för han, annars hade det vart 3:e världskrig nu!

Nu blir Sebbe långledig, ända tills efter nyår, bara några få samtal han måste fixa på måndag, o medans han gör det tänkte jag ta mej en fika med Zara... Var länge sen jag träffade hennne...
Men så blir de väl när man gått o blivit en lantis. Tror att Sebbe också skulle följa med till babyöppet en sväng på Måndag med... Var visst några andra pappor som skulle dit med...¨

Nej, om man skulle ta tag i det igen, vart faan är mitt kaffeglas med kaffe i föresten???

0 kommentarer: