THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

fredag 26 december 2008

Snart är julen över...

Vad mysigt vi har haft det nu i jul, verkligen super mysigt. Men nu börjar jag bli rätt mätt av julen. Nu vill jag bara ta det lugnt o slappna av o inte ha all julstress omkring mej.
Ikväll blir det kalkonmiddag o sen är det bara nyår kvar :) Har man några dagar ledigt här innan nyår med.

Orkar inte skriva så mycket om julafton mer än att det var jätte mysigt o kul och jag fick sååå mycket fina julklappar. Elias ska vi inte prata om, guud vad bortskämd han är min lille son. Men det ska han få vara!!!

Dax att börja lite smått att göra sej iordning nu, ska vara på middagen om 3 timmar o innan måste vi åka o handla en julblomma o lite mat åt Elias.

Drömt några nätter att Elias kröp för första gången på julafton, tänkte bara skriva att det gjorde han inte... Får vänta ett tag till...

1 kommentarer:

starsailor sa...

Hej gumman!Jag vill också jättegärna ses snart!har ju en liten julklapp till Elias :D
Min blogg är starsailor84.blogspot.com

det låter som ni haft en väldigt mysig jul!!Härligt för er!!!
Massa kramar!