THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

måndag 16 februari 2009

Trött, trött o trött...

Snart dax för sängen för min del känner jag, svider riktigt rejält i ögonen nu..
Är väl sliten efter helgen, gick ju upp klockan 06:30 i lördags morse för att åka till Göteborg o gå på ett hemligt bröllop som nu inte är hemligt, vore lite konstigt om man är gifta i smyg liksom..
Sov på hotell den natten o fy faaaan vilken bajs hotell. Rummet var varmt som fan, sängen var den hårdaste någonsin o ingen resesäng eller spjälsäng hade dom... Frukosten var också skit. ALDRIG MER DET HOTELLET!
När jag skulle ta upp stackars lias som fick sova på en madrass på golvet så såg jag bara hans ben som låg o sprattla, haha... Han hade ålat sej in under sängen o inte kommit loss igen. lille gubben...
Åkte hem igår igen.. Så skönt att komma hem... Men jag säger bara att faan vad det sliter på min rygg o sitta ner så länge. hur ska de gå att börja jobba igen? Det gör verkligen skiiiit ont. Går knappt att beskriva.

I morse var det att gå upp tidigt igen, sa hejdå till Sebbe, nästan sovandes o sen gick jag upp för att göra mej iordning o åka till stan till babyöppet, efter det vart den en promenad o sen ta bussen hem igen.. Gick bara bra med bussresan..

Mamma, janne o nisse o irene har vart här o fikat med.. Haft fullt upp hela dagen, men det gör inte så mkt. Går det snabbare till torsdag kväll då sebbe kommer hem..

Sett på den nya serien på 1:an o druckit en kopp te nu. Serien var väl sisodär men ger den ett försök till nästa måndag, teet var iaf gott...

Var är min vår?

Sov gott...

0 kommentarer: