THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

måndag 9 februari 2009

Gardiner o solsken...

Har strukit o bytt gardiner i datarummet/gästrummet och i vårt sovrum idag. Vart helt okej.. Köpt en massa nya gardiner, till nästan alla rum o nu är alla uppe. Tycker det är kul med gardiner, hur tantigt det än låter. Rummet blir ju lite nytt eller hur man ska förklara..

Jag o Elias satt ute en stund på verandan o drack kaffe o åt en muffins, dock inte Elias för jag anser att en 8 månaders bebis inte ska ha något kaffe eller någon muffins så han fick vara utan. Men det gick ingen nöd på honom inte, han satt o lekte med sina leksaker så fint, tills han tröttnade o ville ut o gå.. Så det var bara att böja på ryggen o ta en promenad.
Sen gick vi in.. Lekte lite till här inne o nu sover han..

Solen börjar försvinna, trist...

I morgon är det föräldraträff på bvc. Tandläkaren kommer dit o ska prata om barnens tänder. Känns som att allt är ganska så uppenbart om de, men man kanske får reda på något intressant, vem vet...
Innan blir det att gå till Annette o Kalle, iom att min buss kommer in 1,5 timme innan det börjar.

Nej nu orkar jag inte sitta kvar här, måste hitta på något.... Rastlös som jag är...

0 kommentarer: