THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

söndag 22 februari 2009

Snart är man ensam igen...

I morgon bitti så åker Sebbe igen, vart så skönt att ha han hemma i helgen. Nu kanske ni då undrar varför jag sitter här om han nu åker i morgon o detta beror på att han ser ett äckel program om råttor som "bor" i folks lägenheter. inte nice...

Elias gick nyss o la sig o sover förhoppningsvis nu! Snart ska vi se på mia o klara (vilket är urkass men jag måste se det ändå) Dumt igentligen, men men. Sen ska vi se på yes-man innan det blir dax för sängen...

Hoppas ni får en trevlig kväll, nu ska jag ta hand om diskmaskinen...

1 kommentarer:

London baby! sa...

Hej!Lägenheten var sunk tyvärr :( Det blir till att tacka nej till den..men jag fortsätter mitt letande!!Hur är det med dig?saknar dig massor!!Kram kram