THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

måndag 2 februari 2009

En heldag i stan...

Drog upp Elias ganska tidigt i morse för att göra iordning han för att sedan springa ner till bussen o in till stan.
Väl inne i stan så gick vi till öppna förskolan o var där till lunch, gick med några mammor en bit o sen begav jag mej mot Zara o mötte henne.
Vi tog en lunch på stan, gick o kollade lite saker o sen tog vi en fika.
Ett par jeans, 3 t-shirtar o 3 böcker fick följa med mej hem idag. Jeansen var bara såååå snygga!
Tog bussen hem med Elin o har nu lagat mat o både mej o Lias, lekt en stund med Elias o nattat honom..

Min käre son har gjort en del framsteg idag. Han har stått helt själv mitt på golvet, men bara ca 30 sekunder, men ändå :)
Han stod i krypställning o försökte ta sej fram, stod o gunga o försökte sen resa på sej.. Lille skrutten.
Allt bara för att Sebbe inte är hemma, o då är det första dagen.. Stackare, blir o ta fram filmkameran i morgon o dukomentera nu när Sebbe är borta...

Tråkig kväll, som så många andra kvällar kommer bli här fram över.. Tröstäta lite glass, eller neeej, jag är sugen på våfflor, men vem fasen orkar göra våfflor?! Inte jag, någon frivillig??

1 kommentarer:

starsailor sa...

Hej gumman!Det är inte så bra just nu, som du förstod på min blogg..saknar dig massor!!!!jag är i Karlstad, och kommer behöva vara här ett par veckor till, men kommer nog hem runt 20:e februari tror jag...jag vill hemskt gärna ses då!!!som sagt, saknar dig!Kram