THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

tisdag 10 februari 2009

Snuskbok...

Har börjat läsa någon ny bok jag köpte förra veckan.. Hmm, riktigt tantsnuskbok... Inte riktigt vad jag trodde det var för bok när jag läste på baksidan.. Jag får väl helt enkelt leka tant några sidor till... Eller sluta läsa den....

Idag är jag jääätte trött, Elin var här igår o åkte inte hem förrens halv tolv, inte så värst sent men jag är såå trött för det.. Hade tänkt o gå o lägga mej rätt tidigt igår men så går det när Johan är ute o jagar o skjuter gris... Trevligt hade vi iallafall..

Imorgon kommer Sebbe hem, jag som var så glad för det... Det är jag iofs fortfarande men nu ska han åka igen på torsdag o kommer hem på fredag... Visst är det skönt o ha en stor säng för sej själv, men jag delar den helldre med sebbuten...

Ikväll kommer bror o äter med mej. kul :)

Elin skulle kommit hit ikväll med men hon är längre inte välkommen hit, inte nu iaf. Johan kom hem från jobbet, typ magsjuk, även min mor ligger i denna magsjuka så dom är inte välkomna till min gata...

0 kommentarer: