THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

måndag 27 juli 2009

Ny TV inköpt :)

Vart en tripp in till stan o hem med oss kom en ny tv in till sovrummet, fick bli en philips 37 tum. Större blir INTE bra i sovrummet. Vi hade tänkt oss en 32 men meeeeeen.. Det blev en 37tum...
Så ikväll efter min älsko kommit hem efter träningen blir det godis o film i sängen. Me liiiikeilikeiiii...

Ska försöka komma på något gott o käka med tills seb kommer hem.. Vi skulle ha köpt med thaimat hem men snubben på siba tog typ 100 år på sej att hjälpa någon jävla pajas... Så nu är jag tvy,ungen att göra något gott tills han kommer hem. Vågar jag o se vad som händer om jag inte lagat någon mat? Hahaha.... Jodå, du ska få mat. Själv har jag inte ätit något sen jag åt en macka till frukost vid 10 tiden i morse. Verkligen INTE bra. Det är dåligt av mej... En förbättring på det i morgon....

Hej hej!

0 kommentarer: