THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

torsdag 2 juli 2009

Jag känner mej som en svettig flodhäst...

Det är för varmt, säger som alla andra, det är synd o klaga men nu är det VEEERKLIGEN för varmt.
Vad man än gör o hur man än gör så är man varm o känner sej döööööäcklig. Som en snuskig, svettig o vidrig, tjock lastbilschaufför.. Förstår ni???
Fast jag ser heldre ut som en flodhäst, iaf utav den bild jag fantiserat ihop av hur lastbilschaffisen ser ut. Hmmm, jag har tänkt många många gånger på om jag är skadad i huvudet, lite iaf o nu vet jag. JAG ÄRT!!! Roligt va?? hahaha. (Solsting eller nåt)
Förresten, jag har inte druckit, inte en droppe sen i lördags... Så ni vet..

Grannen spelar guitar hero för full rulle, hörs ända in, även med stängda fönster o dörrar. Skyller på Sebbe som drog fram vårt under 2 kvällar då grannen var här o drack öl, han vart sugen på o köpa ett eget o NU hittade han ett på någon rea eller nåt, så det har han nu tydligen fått hem... DET HÖRS MYCKET!!!
Men va faan, jag ger igen med lite singstar när jag fått i mej ett glas, eller en flaska.. Lutar mot flaskan... Och dåååå, då kommer han klaga ;)

Sebbe går på semester i morgon, me liiiiiike. Antagligen kommer han hem runt lunch o då ska vi ner till badet o bada o sola... Vid sex ska vi vara hos mammi o jo i stugan o fira mamma som fyller år. Ska bli trevligt, har en känsla av mycket fylla... Karin har hittat "ny" som ska med upp o utav någon lustig anledning så var en till fotbollskille tvungen o nöta in sej i familjen så Sebbe o Johan han planer på att få en riktigt full Söbbe i morgonkväll... Hmmm, han blir tydligen vääääääldigt dålig. Haha, ska bli kul!!!!!!

Synd att folk inte kan vara ärliga o säga som det är på en gång ist för att skylla ifrån sej på annat heeela tiden! Blir lite sur på sånt måste jag få säga.. Mej sårar ni INTE men det finns faktiskt andra som blir sårade. Jag, ja tycker bara att det är jävligt dålig stil. Men välj ert så har vi det roliga!!! HAHA på er.....

VI HAR 30 GRADER VARMT HÄR INNE.. NÅGON SOM ÄR SUGEN PÅ O KOMMA HIT???

BAJS....

0 kommentarer: