THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

torsdag 16 juli 2009

......

Jag är verkligen trött på att skriva i bloggen, har ingen ork för det. Får be så mycket om ursäkt till er som läser men jag vet i fan vart orken tagit vägen. Om det kanske är så att jag prioriterar annat nu när Sebbe har semester eller nåt. Ingen aning...

I morgon ska jag o Sebbe o se på Tomas Ledin, kanske inte värdens rligaste men vad gör man inte när man blir bjuden, klart man går. Och så ska det bli skönt o få komma bort lite med bara sebbe med... Elias lämnar vi av hos hans farmor o farfar sålänge. Han sover ju i vanliga fall då så vi kände att det är bättre att lämna han där så vi slipper en grinig kille o han mår nog bättre av att få sova i lugn o ro, sen hämtar vi han när vi åker hem. Vill ju inte vara borta så mycket från min lille älskling.. Gullet!!
Lördag, fotboll på eftermiddagen, örsåsa på kvällen. Faaaaaaaaaan vilket ös det ska va! Det har jag bestämt... På söndag är jag nog däckad. Hahaha...

Lillskrutten har börjat klättra på allt överallt... Idag kom han upp på vårt vardagsrumsbord. Viiiiiiiiiilken duktig, men livsfarlig grabb.. Och ramlar han så skrattar han o gör om det igen.
Vad säger man till folk när dom börjar undra varför han har så mkt blåmärken o bulor igentligen. Nej det är ingen fara, han ramlar o gillart. Eller vad???

I morgon ska det vara fint väder, ni hittar mej solandes o badandes i vår pool..
Hade gött ;)

0 kommentarer: