THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

lördag 11 juli 2009

Är det såhär den svenska sommaren kommer att va?

Jag blir så trött, här sitter man dag in o dag ut i en tjock tröja o bara undrar, när faan kommer solen?! Man hoppas o hoppas på att i morgon, då är det sol men neeeeeeeeeeeeee, så är inte fallet. Går in o kollar vädret, jippi, det ska vara sol på tex måndag, går in ca 2 timmar senare o helt plötsligt är det ändrat till regn, som vanligt...
Jag skulle tamej faaan inte klagat då det var så jävla varmt. Det skulle jag faan inte gjort.

Nu sitter an själv hemma medans seb är på krogen med några killkompisar, det suger för övrigt men det är ju kul att han är ute o roar sej. Kan han gott behöva efter allt skit...
Och nästa helg är det ju MIIIIIIIIIIIIIN helg ;) Woooohoooooo va kul ja ska ha!!

Nog klagat från damen. Det finns ju trots allt dem som har det värr... Här sitter jag o klagar på vädret medans någon jävel sitter o svälter.. Men det kan ju faktiskt hänga ihop sååå.. eller? FAAAN, sluta nu!!!!!

Grannen har en massa klöverblommar i sin gräsmatta, bara så ni vet...

JAG VILL INTE VARA SJÄLV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tråkigt, tråkigt, tråkigt, tråkigt, tråkigt, tråkigt, tråkigt, tråkigt.......................

Jag ska öppna en flaskcola!!!!! Mumma efter första klunken, sen kan det va. hahahha Det var ju roligt, hmmmm.. Fatta att jag har tråkigt.

0 kommentarer: