THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

torsdag 8 januari 2009

Klar i stan..

Vart inne i storstaden nu i 2 dagar i rad o känner mej redan mätt på det. Blir ingen stad de närmsta dagarna nu. Ska bara vara hemma o hade mysigt o lugnt.
Är van nu för tiden vid det lugna o inte det här med att springa i affärer o sånt. Vilken lantis jag blivit.. Men jag gillar´t.

Det var kul o träffa zara idag, var jätte länge sen så jag kände att det verkligen behövdes! Tog tåget in till stan så Elias har idag åkt tåg för första gången i sitt liv, gick super.. Bara han fick äta på en banan o skratta åt killen mittemot så gick de bra.

Ta hand om tvätten o dammsuga i morgon, nu ska jag ta de lugnt, snart sova, är trött som faaaan...

Sebbe är på upptaktsmöte med fotbollen nu så jag väntar på att han ska komma hem...

0 kommentarer: